Nepatříme žádné Organizaci lidí
Nejsme skrytou a anonymní aktivitou nějaké Církevní Organizace, propagující doktrínu přijatou od anděla či skrze channeling. Nepatříme k žádnému hnutí lidí, ani žádné hnutí a lidské učení nepodporujeme. Kdo tvrdí opak, snaží se vás oklamat.
Kdo nás povolal
Bůh nás povolal ke službě svědectví o Ježíši Kristu, Pravdě a nebezpečí Satanova svodu, aby nás použil k záchraně těch, kteří mají být zachráněni v tento čas.
A aby těm, co chtějí vytrvat a vytrvají, bylo dáno potěšení pravdy na cestě plné nástrah tak svůdných, že by byli svedeni všichni, kdyby to bylo možné.
Zdroje poznání
Zdrojem našeho poznání je Bůh a Duch Svatý, který nechal vyučit naše proroky k tomu, aby mohli o něm hovořit. Svá tvrzení opíráme o Boží Slovo, Bibli, neboť ta je inspirována Bohem. Neopíráme se o zdroje, které, byť obsahují "zajímavé" informace, mají důvod lhát.
Satanovo mocné protiopatření
| Internet je a bude zaplaven stránkami, které budou obsahovat všechny varianty slova PRAVDA. (například: cestypravdy, skutecnepravdy, jedinapravda, poznanipravdy) Nemáme s nimi nic společného, a představují pravý opak toho, co je psáno na těchto stránkách. Učení klamu démonů proti Boží Pravdě Ducha Svatého. Zatím co ostatní stránky se tolerantně shodnou ve lžích, se stránkami OdkrytePravdy se shodnout nemohou. Z Bible víme, že to tak musí být. Na těchto stránkách tedy najdete Pravdu od Boha, kterou potvrzuje Duch Svatý a Bible. |
Mise Pretoriánské skupiny
Naše pohnutky nejsou neznámé ani tajné. Hlásáme Pravdu zjevovanou Bohem pro všechny lidi (každý si může vše prověřit), protože milujeme Pravdu a provozování lži máme za ohavnost. Pro naší práci je Pravda nejdůležitější, proto nepovažujeme za důležité, zda-li se pravda někomu líbí či nikoliv. Víme, že je logické, že většině lidí se Pravda nelíbí. Zastáváme názor, že každý hledá podle svého srdce. Někdo přijal lásku k Pravdě, někdo dá předost lákavé iluzi, kterážto se vždy bude také nazývat slovem "pravda", aby jako Pravda vypadala.
Tyto stránky jsou mnohými vnímány jako zlý útok na křesťany. Nejsou ale útokem, nýbrž jsou připravovány s láskou. Informace na těchto stránkách jsou posílením a povzbuzením od Boha pro jeho věrné, bojující s přemírou klamných informací ze světa.
Tyto stránky jsou připravovány s přáním zachránit před svodem ducha Bezbožnosti co nejvíce lidí. Pokud by stránky OdkrytePravdy.cz byly útokem, všichni nepřátelé křesťanů by JE POUŽÍVALI PROTI křesťanům věřícím v Boha jako ten zlý útok. Nepřátelé křesťanů a nepřátelé Boha je však nemohou použít, protože by tím rušili dílo Satana ukazováním na Pravdu!
Naše přesvědčení
Nevěříme slepě. Věříme tomu, o čem jsme se přesvědčili, že je pravdivé. Důsledným prověřováním s veškerým dostupným poznáním. Co rozsoudíme jako chybné, to odstraníme. Neboť takový postup vidíme jako jediný způsob, jakým může Bůh pracovat s člověkem aniž by to byla manipulace a ovládání. Nerozebíráme učení těch, kteří mají důvod lhát, neboť víme komu jsme uvěřili a z jakého důvodu.
I když si každý z nás dříve tvořil vlastní představy, dáváme pravdivým informacím přednost před pohodlnou osobní iluzí, nabízenou Světem. Klíč k tomuto poznání nám byl zjeven skrze proroctví Boží a Boží vedení, které jsme se svobodně rozhodli následovat.
Boží Pravdy můžeme prověřovat jakkoliv a neustále. Jsou nám zjevovány skrze Ducha Svatého trpělivě a spolehlivě. Na Boží Pravdu útočí pouze ta učení, která jsou vytvořena za účelem popírání Boha. Víme, že mezi tato učení patří Věda, která existuje proto aby ve jménu satanovu popírala Boha. Vše ostatní, co skutečně vidíme, Boží pravdy potvrzuje.
Nevytváříme tedy pravdu z toho, čemu věříme, nýbrž věříme jen a jen tomu, co se prokazuje jako Pravda ve všech ohledech
Nejsme lidskou organizací, takže jsme v tom co děláme zodpovědní jen Bohu a našemu Pánu Ježíši Kristu. Bůh Přímluvce (Duch Svatý), kterého nám zde Pán Ježíš Kristus zanechal do svého druhého příchodu, je dostatečný pro vedení, napomínání a napravování každého dalšího společenství kristovců kteří se nechají vést Duchem Svatým a ne svými vzájemnými vztahy a tradicemi svých spolků.
Nepřemlouváme, nesčítáme, neevidujeme
Nejsme tu proto, abychom někoho přesvědčovali, že Bůh EXISTUJE. Není v lidské moci někoho přesvědčit, pokud jeho srdce nemiluje Pravdu. O Pravdě svědčí Duch Svatý, a kdo jí nechce vidět, pro toho zůstane svět až do samého konce jen hádankou.
Říkáme to, co nám Bůh vkládá na srdce pro uši těch, kteří chtějí poslouchat. Víme, že takový je princip Soudu nad tímto světem, který probíhá nyní, v tisíciletém Kristovo království na Zemi.
Víme, že v našich končinách již naprostá většina lidí o Bohu slyšela, ale vybrala si raději nějakou z nabízených variant falešné Bezbožnosti, protože je nezajímá Pravda, ale pomoc svému tělu. Nezabýváme se proto přemlouváním rozhodnutých ani lákáním pastí na rozhodnuté, aby jsme je nějakou lstí přivedli do nějaké organizace.
Možnosti spolupráce s Ecclesia Praetoriane
Základní možností spolupráce je prosté šíření odkazů na stránky www.odkrytepravdy.cz nebo na jednotlivé články. Dále pak rozsuzování těchto článků s dalšími lidmi a zkoumání, zda-li jsou pravdivé a nebo ne. Pokud něco rozsoudíte jako vhodné k vyučování, vyučujte to ostatní.
Stránky www.odkrytepravdy.cz slouží tomu, kdo je doporučuje a jsou proti tomu, kdo před nimi varuje. Kdo se s nimi ztotožňuje, šíří myšlenky z nich dále. Kdo je nedoporučuje, ale říká nám, že jsou moc dobré, ten se snaží klamat.
PROHLÁŠENÍ:
- Držíme se Bible, tak jak je. Ke studiu používáme souběžný překlad z několika jazyků. Bereme ji za závaznou i na základě proroctví našich proroků. I když třeba něčemu nerozumíme, spoléháme na Ducha Svatého, že nám bude zjeveno další poznání.
- IGNORUJEME všechno dodatečné lidské učení a tradice vzniklé po Kristu a apoštolech. Lidská učení nepovažujeme za závazná, ale přímo za scestná. Necháme se Bohem vést skrze prorockou službu tak jak nám nakazuje Písmo.
- NEZASTÍRÁME existenci démonů před bratry a před Světem a ani to, že Satan naplňuje v současné době své plány skrze nauky světa, Vědu. Říkáme lidem, jak jsou klamáni a obelhávání a jak vypadají satanské pasti proto, aby se od nich mohli ještě odvrátit skrze změnu smýšlení (pokání).
- Jsme si vědomi, že nebojujeme s nevědomostí lidí, ale s obelhanými a zmanipulovanými lidmi. S lidmi, kteří NEcítí NEDOSTATEK informací (jak tomu bylo ve starověku) ale cítí přetlak informací (díky Vědě). Jsme si vědomi, že nás Pán posílá k záchraně těch, kteří byli satanem obelháni a mají být zachráněni pro své upřímné srdce.
- Jsme si vědomi, že Pravda je zachraňující, ale podle Soudu nad tímto světem bude také čím dál tím více odsuzující. Že Pravda bude úplně zavržena, neboť bude stát proti Bezbožné duchovnosti démonů a to bude apostáze, tedy odpadnutí od Boha.
- Jsme si vědomi, že Satan mění vnímání lidí tak, aby význam slov Písma se nám zdál jiný, než skutečně je. Používá k tomu divy a zázraky dnešní doby.
- Jsme společenství aktivní služby, rozsuzujeme proroctví a modlíme se k Bohu za moudrost a vedení Duchem Svatým.
- Zcela odmítáme jakékoliv ústupky modloslužbářům a démonickým náboženstvím. Kategoricky se odmítáme opírat o aktivity skupin, jež mají činnost infiltrovanou uctíváním démonů a andělskými doktrínami.
- Dodržujeme hierarchii těla Kristovy církve tak, jak nám Pán v Písmu určil. Tak, aby jednotlivé služby pracovaly pod vedením Ducha Svatého skrze proroky sboru nezávisle na lidském vedení. Nejsme centrálně lidmi řízenou sektou a pastí pro křesťany, která drží své členy v psychologických manipulativních vazbách.
- Víme, že dobrý způsob jak svědčit o Pravdě je poukazovat na LŽI a uvádět proč jsou lživé a k jakému klamu jsou určeny. Víme, že samu Pravdu dokazuje i to, že veškerá lež cíleně směřuje k zastření Pravdy.
Mluvit o Pravdě se musí bezelstně
Nelze lidi lákat na pravdu jako je lákat na koupi nepříliš kvalitního předraženého zboží. Jednou z posledních možností současných církví, jak pomoci lidem, kteří hledají svobodně, je ukazovat na to, jak se tváří lež. Naučit je, jak se lež pozná. Ukázat lidem návod k rozpoznání způsobu, jakým jsou lživé teorie konstruovány a pořád jim při tom na příkladech ukazovat, že Pravda z Bible takové vlastnosti nemá.
Pouze pod vedením Ducha Svatého můžeme trpělivě ukazovat, proč jsou lživé satanské pravdy falešné a náš nepřítel toto o naší pravdě říct nemůže. Falešné pravdy satanovy jsou velmi vratké. Nevydrží ani několik krátkých otázek z Ducha Svatého, a ihned se jako lež prokážou a samy sebe usvědčí. Toto jako církev Ježíšova musíme využít. Musíme se postavit za Pravdu, kterou jsme přijali, a nesedět s rukama v klíně.
Proto redakce skupiny Praetorian takto funguje a pracuje.
Víme, že platí.
- že Bible - Písmo svaté - je jediným, vdechnutým a neomylným autoritativním Slovem Božím, které je díky Boží nadčasové existenci přesně takové (obsahově i významově), jaké Bůh zamýšlel.
- že je jeden věčně existující trojjediný Bůh: Bůh Otec, Syn a Duch svatý,
- že Bůh je věčný, všemohoucí Stvořitel Času, nebe i země, celého vesmíru a veškerého života,
- v božství Ježíše Krista, jeho početí z Ducha svatého, narození z panny Marie, jeho bezhříšné lidství a dokonalý život, ve věčnou postačitelnost jeho smírčí a zástupné smrti na kříži, v jeho zmrtvýchvstání v těle, v jeho nanebevstoupení na pravici Otcovu a v jeho druhý příchod na Zemi v moci a slávě,
- v Ducha svatého jako Boží osobu, přinášející Boží nadčasovou moudrost, poznání a rozlišení do konkrétního okamžiku našeho života. Osobu, která byla seslána na věřící v den letnic, což bylo počátkem živé Kristovy církve na Božího království na zemi, a že Duch svatý působí dodnes ve stejné moci.
Boží plán s člověkem
- Člověk byl stvořen k obrazu Božímu do světa se svobodou volby. Sveden Satanovou lží, zhřešil neposlušností a ztratil tak obecenství s Bohem, čímž uvedl na celé lidstvo duchovní i tělesnou smrt. Dodnes žije ve svobodě vybrat si mezi Bohem a Satanem.
- Ježíš Kristus smířil svou obětí lidstvo s Bohem a umožnil tak člověku návrat do života k původnímu stavu a k životu věčnému pro každého, kdo se svobodně rozhodne.
- Věříme, že Ježíš spoutal Božího Odpůrce a od jeho příchodu je hlásáno tisícileté Nebeské Království, ve kterém kralují všichni, kdo patří Kristu.
- Věříme, že tisícileté Nebeské království je určeno ke kázání Božího evangelia celému světu tak, aby svět byl odsouzen úplným odvrácením od Boha.
- Osobní vírou v Ježíše Krista má každý člověk možnost stát se z Boží milosti opět Božím dítětem a dosáhnout života věčného, nebo se může svobodně rozhodnout pro život bez Boha.
- Duch svatý usvědčuje i dnes svět z hříchů, zjevuje tajemství evangelia a zmocňuje Kristovu církev k plnění jejího poslání na zemi
- Ve všeobecné odvrácení lidstva od Boha díky učením démonů, což je mohutné dílo klamu, seslané od Boha proto, aby byli odsouzeni všichni, kdo nepřijali lásku k pravdě, ale našli zalíbení v hanebnosti.
- Přijetí Ježíše Krista pojí věřící v jednu rodinu Boží, církev Kristovu na zemi.
- Církev Kristova bude přenesena do Boží slávy.
- Poslední soud.
- Spasení všech, kteří přijali dílo spasení v Kristu, zemřeli pro Boží svědectví, nepřijali znamení šelmy a vytrvají věrně milovat pravdu až do konce. Takoví budou žít věčně v nebeské slávě.
- Existuje věčná záhuba - ohnivé jezero - pro ty, kteří odmítli Krista jako Spasitele, přijali znamení šelmy. Místo kde není čas ani Boží přítomnost a vše zmizí.
Člověk tedy potřebuje poznat a prožít
- lásku k pravdě a spravedlnosti, díky které vidí svou přirozenou hříšnost a ztracenost ve světle Slova Božího,
- pokání, (tj. změnu smýšlení), lítost nad hříchem, jehož se dopouští, i odpor k němu,
- obrácení se ve víře k Bohu, očištění krví Ježíše Krista a Boží ospravedlnění,
- znovuzrození v Ježíši Kristu - přijetí Božího synovství,
- křest do jména Svatého ve vodě ponořením na základě osobní upřímné víry v srdci,
- křest v Duchu svatém s biblickým znamením - mluvením jazyky, odkrytím duchovních darů,
- naplňování Duchem svatým
a. k nesení živého svědectví o Ježíši Kristu a kázání Božího evangelia,
b. k tomu, aby dary Ducha svatého sloužily ke společnému budování církve Kristovy na zemi. K následování písma a rozsuzování proroctví.
c. k plnění velikého poslání církve Kristovy na zemi.
Církev Kristova (chrám Božího království) a její vlastnosti
- Hlavou církve je Ježíš Kristus a tvoří ji znovuzrození lidé, kteří žijí pod autoritou Ježíše Krista a jsou spojeni Duchem svatým a Slovem Božím.
- Byla založena v den letnic vylitím Ducha svatého na učedníky.
- Boží vůlí je, aby věřící žili v posvěcení skrze krev Ježíše Krista a aby byli zachráněni všichni, což ale není možné kvůli svobodě lidí odmítnout Boha.
- Podílem věřících je občanství v Nebeském Království, které povolává z duchovní smrti k životu a službě v moci Ducha svatého.
Bible hovoří jasně, že v Posledních časech odpadnou lidé od víry, svedení naukami bludných duchů a náboženstvím démonů. Proto je zde Skupina Praetorian, Slovník a Příběh všech Příběhů. Je to služba rozeznávání falešných démonických náboženství, rozeznávání Satanových metod a působení na naše smysly. Je to odhalování démonického působení na Zemi, které se snaží zmást všechny a bez Boží milosti by se to podařilo.
K čemu OdkrytePravdy.cz NEPATŘÍ:
http://www.odkrytepravdy.cz/clanky/k-cemu-odkrytepravdy.cz-nepatri.html

Komentáře
Přehled komentářů
Velmi povrchně jste to četl a nesprávné závěry vyvodil.
Ostatně očekávám, že nesprávné a unáhledé závěry vyvodí velká část čtenářů. Však kdo by dnes něco podrobně studoval, když informací je tolik a tolik :-)
Nepochopil jste, že můžeme mít Poznání jaké chceme, například že svět byl stvořen Bohem a že penicilín a inzulín pomáhá proti různým neduhům. Však jsou podobné návody obsaženy i v Písmu. (viz pijte místo vody i trochu vína)
Pokud nechcete podrobně číst a pochopit, budete muset přijmout světská učení, která jsou více lechtavá sluchu a je jich více variant.
pro exxe
(igor, 29. 3. 2010 17:04)Ach, tím je mnohé vysvětleno. Omlouvám se, že jsem tento oddíl sám dříve nenalezl. No co, stalo se. Přeji vám, aby se váš život obešel bez jakýchkoli vědeckých „výdobytku“, například inzulínu.( Tzv.“cukrovka“ není jedinou nemoci zmírňovanou s pomoci vědy) Nebo po vzoru jehovistů případnou lékařskou pomoc můžete odmítnout. Pochopitelně. Hlavně si udržte zásadovost, dělá to dojem. Přemýšlím, která lidská činnost by se bez vědy dnes obešla a napadá ně jen kecání. Ale může to být subjektivní dojem. Jenže internet to také nebude, že? Neostýcháte se používat Satanův prostředek pro šíření svých nevědeckých názorů. Po tahle cestě s vámi nejdu. Mějte se hezky a ze srdce vám přeji pevnou víru.
pro Igora
(exxe, 29. 3. 2010 15:57)http://www.odkrytepravdy.cz/clanky/slovnik/veda_-technologie_-lidska-veda-neni-poznani
exxe
(igor, 29. 3. 2010 15:53)Ještě než na vašich stránkách skončím, nemohl by zde pro mě někdo nastínit definici vědy? Děkuji.
exxe
(igor, 28. 3. 2010 19:38)Pak se ovšem omlouvám. Za svůj špatný odhad vašeho vidění Ježíšovy matky i za to, že jsem mylně pokládal některé osobnosti za vědce. Je mi to líto, pokusím se to už před vámi neopakovat.
mariánská úcta, věda
(exxe, 28. 3. 2010 18:55)
Věda, to je ta nauka, která se vyučuje v oficiálních školních osnovách, například v naší republice. Tam samozřejmě Boha jako Stvořitele nenajdeme, neboť je tam z principu samotného učení Vědy rovnou vyloučen.
Uvedl jste přesně to, před čím je na tomto webu varováno. Tedy že touha po Poznání a Věda jedno jsou.
Dopouštím se zde mírné nadsázky, kdy onu oficiální vědu, bohaprostou, jmenuji s velkým V. Věda ale není poznání. Věda není ani ztělesněním lidské touhy po poznání. Naše středoevropská věda je přinejmenším zcela postavena na myšlence popírání Boha, popírání Stvoření.
S tou zde uváděnou jistotou že ctím matku Ježíše bych to viděl jako poněkud manipulativní pro ostatní čtenáře. Necítím žádnou potřebu se nějak zabývat úctou zrovna k matce Ježíše. Tedy vaše jistota je chybná.
exxe
(igor, 28. 3. 2010 18:06)
Nevím zda se nemýlíte v určení toho, co je bezpředmětné. Jsem si jist, že i vy ctíte matku Ježíše z Nazaretu jako vyvolenou mezi ženami. Pokud však zneužitím některých slov, někdy i jediného slova dané nauky dojde k svádění ze správné cesty, neoznačil by jsem problém za bezpředmětný.
Genesis 3:5 Bůh však ví, že v den, kdy z něho pojíte, otevřou se vám oči a budete jako Bůh znát dobré i zlé." Genesis 3:22 I řekl Hospodin Bůh: "Teď je člověk jako jeden z nás, zná dobré i zlé. Nepřipustím, aby vztáhl ruku po stromu života, jedl a byl živ navěky."¨Zde jsem si dovolil vložit citáty, které podle mého chápání stojí na počátku vědy. Bůh však nezakázal člověku jeho touhu po poznávání a vědění, tedy po vědě. Nevím, zda je tedy dobré psát o vědě jako by byla hříchem. To by byl Bůh se svým věděním největším hříšníkem. Že i věda, ale to i láska, byly, jsou a budou lidmi zneužité, je sice pravdivá, nicméně jiná věc. Nebo se pletu?
V ostetním plně souhlasím.
Jak to tedy je s oním časem
(exxe, 28. 3. 2010 11:33)
Je nutné si vždy uvědomovat, že Bůh stvořil Čas, jak nám sám v Písmu několikráte opakuje. Čas je Boží síla která je zde proto aby uskutečnila Boží záměr a je to zřejmě i jediná "metodika" jak stvořit bytosti, které se mohou svobodně rozhodnout.
Jak vrůstá lidské vědění, neustále se budou objevovat nové a nové "vědecko logické" teorie o tom, jak dlouho a v jakém čase bude ta která událost probíhat.
Ale pro Boha, coby stvořitele světa i času je podstatná pouze informace, která není podřízena času, ve kterém jsme my. Neustálé přemýšlení zda-li někdo někde bude čekat na soud, nebo jak dlouho bude trvat "věčnost" je bezpředmětné.
Většinu pochybností o tom, že v Bibli je něco nejasné, přináší až otázky učení jménem Věda. Věda nám ale zamlčuje, co vše je možné, když se Bůh nenachází v našem časoprostoru, který pro nás stvořil.
Je zde tedy mnoho "vědecko-logických" rozporů, které jsou uměle vytvořeny pouhým ignorováním faktu, že Bůh stvořil čas.
Z hlediska našeho totiž mnoho Božích jevů můžeme popsat pomocí několika různých časových popisů, a přitom budou všechny pravdivé na ráz. To sice odporuje naší zažité pozemské logice, to ovšem samozřejmě neznamená, že to odporuje Bohu.
Nyní můžeme společně hledat v Písmu, zda-li jsou výše uvedená slova pravdivá či lživá.
exxe
(igor, 28. 3. 2010 8:22)
„S naukou o svaté trojici se mi zdálo, že pochází již z: Získávejte učedníky ze všech národů, křtěte je ve jménu Otce i Syna i Ducha svatého.“ Ano, pro vás i pro mne dnes je všechno jasné. Jenže, vyberte si v mysli některého člověka ze svého okolí, kterého běžně potkáváte, ale osobně jej neznáte. A teď si představte, že Kristus ještě nebyl a někdo, třeba já, vám řekne, že právě on je Mesiáš. Budete asi říkat, tenhle, jó? Vždyť toho znám, to nepřichází v úvahu a podobně. Když k tomu přidám, že je to vlastně člověk, ale i vtělený Bůh . . . V podobné situaci byli i první křesťané a snadno v tom zmatku a v síle nových informaci přehlédli spoustu poznatků, které by bez pozdějšího působení Ducha svatého špatně zvládali. Proto musel přijít, historický pozdější okamžik, ve kterém pod vlivem Ducha svatého křesťané plněji prohlédli, pochopili a přijali co bylo již dříve řečeno. Dnes však běžně slýcháte argumentaci, že v souvislosti s naukou o Trojici Boží se nejedná o nauku biblickou. A je pravdou, že v tomhle smyslu je zmíněná nauka opravdu mladšího data. Může se tedy pokládat za nauku lidskou atd. Vy píšete že lidské nauky odmítáte. A já, že je mnohdy nelehké je rozpoznat. Důkaz?
„Duch Svatý Pravdu neustále zjevuje a Bůh nás všemožně nabádá, aby jsme jí hledali a chtěli hledat.“ A to je oblast lidského konání, ve které ctíc nechtíc, Boha musím poslechnout. A jelikož píšete, že„Praetoriánská skupina má za úkol pouze negovat a dementovat mnohá přijatá falešná učení a nauky,“ jsem zde správně. Která z nauk je podle vás pravdivá a která falešná? Za 1)Lidé svou pozemskou smrti přecházejí rovnou do věčného života , a ti spasení tedy do blízkosti Boží.
Za 2) Lidé jsou až do soudu na konci věků mrtvi a až pak budou všichni opět oživení a souzení a případně spasení nebo zatracení.
Nebo jsou mylné obě tyhle nauky? Nejméně jednu nám však podstrčil Satan, Kterou tedy?
V reakci na vaši větu, že „Nic z tohoto webu nemá sloužit jako nová nauka, vše je nutné prověřovat na základě Písma Svatého.“ Vás chci ujistit, že opravdu není mým úmyslem právě vás vinit ze zavádění nějakých nových nauk. Naopak, váš způsob upozorňování na nástrahy tohoto světa se mi jeví jako čerstvý oživující dech. Zdá se mi, že se vám opravdu, v souladu s tím co tvrdíte, jedná i o vaši vlastní ostražitost a opakuji, že se mi tento váš přístup opravdu zamlouvá. Můj první příspěvek v téhle diskuzi byl míněn pouze jako dobře míněné upozornění na možné nedorozumění.
Pro Igora
(exxe, 27. 3. 2010 22:32)
Duch Svatý Pravdu neustále zjevuje a Bůh nás všemožně nabádá, aby jsme jí hledali a chtěli hledat.
Případně mě prosím upozorněte na vše, co vypadá jako zavádění nových tradic a učení. Protože Praetoriánská skupina má za úkol pouze negovat a dementovat mnohá přijatá falešná učení a nauky. Nic z tohoto webu nemá sloužit jako nová nauka, vše je nutné prověřovat na základě Písma Svatého.
Viz například články o ufo nemají vůbec přinášet nové přístupy k tomuto jevu. Vše musí zůstat tak jak je to zjeveno v Písmu. Nesmíme se tím nechat klamat ani naletět na různá "vědecká" vysvětlení a argumenty. Vždyť dáblu bude dáno působit všemožná znamení a úkazy proto, aby sváděl lidi.
S naukou o svaté trojici se mi zdálo, že pochází již z: Získávejte učedníky ze všech národů, křtěte je ve jménu Otce i Syna i Ducha svatého.
Myslím, že se nejedná ani až tak o pozdější nauku, jako spíše o takové katalogizování poznatků a jejich pojmenování.
Něco, co vystupuje jako slovník či katalog poznaného pro mě ještě není nová nauka.
exxe
(igor, 27. 3. 2010 21:24)
Myslel jsem to tak, že Duch svatý, jistě již mnohdy v průběhu dějin pomáhal nám lidem, s hlubším a přesnějším chápání Pravdy. Alespoň v tomto smyslu rozumím přislíbenému působení Ducha svatého já. Proto se obávám, že v mnohých situacích není snadné rozpoznat, co je případné nové lidské učení a dodatečná lidská tradice a co je Pravda, upřesněná Duchem svatým. Je asi skutečnosti to, že ani učedníci, například učení o Trojici, tak jako jej chápeme dnes my, neznali. Přesto dnes pokládám vyznání víry ve Trojici za velmi podstatné. Ježíšovi souputníci a především stoupenci měli tuhle nauku přímo před očima, ale asi ji nebyli schopni přijmout a snad ani vnímat. Proto ji musel časem našemu myšlení zpřístupnit právě Duch svatý. A kdo rozsoudí, že mám nebo nemám v předchozí úvaze pravdu? Dopouštím nebo nedopouštím se šíření lidské nauky nebo lidské tradice? Někteří lidé mi to bezpochyby vytknou. V tom, že uveřejněním vašeho postoje, který jsem se pokusil v minulém příspěvku posoudit, umožňujete podobné polemiky, jaké vám právě předvádím, vidím hlavní nedostatek takto prezentovaného postoje. Nazval jsem ho protiřečením, ale na tomhle termínu netrvám.
To s tím prvenstvím jsem uvedl jako poukaz na to, že jste-li vedení Duchem svatým a zdá se že ano, pak můžete být vystavení velmi brzy právě obvinění stejného rázu, jako jste použili. Že zavádíte lidské nauky a nové tradice. Proto jsem chtěl pouze upozornit, že stejným způsobem, jaký předpokládám u vás, zřejmě už před vámi byli obdaření jiní lidé, kteří si také nemohli ponechat svěřená poznáni pouze pro svou vlastní potřebu a užitek a jak obdrželi, tak dávali. Jako vy. Mnohé tohle jejich dávání dnes splývá s novými lidskými naukami a se zavedením nových, dnes již starých, tradic.
Protiřečení
(exxe, 27. 3. 2010 19:40)
Může to tak opravdu působit, ale ve skutečnosti to není protiřečení. Žádné dodatečné lidské učení a dodatečné lidské tradice nedodržujeme.
O působení ignorování působení Ducha Svatého za posledních 2000 let není v předchozím tvrzení zmínka. Hovoří se o lidském učení a lidských tradicích.
Proč bych si měl myslet že jsme první???????? :-)
Na to bych nepomyslel.
exxe
(igor, 27. 3. 2010 18:55)
Na jednom místě píšete „IGNORUJEME všechno dodatečné lidské učení a tradice vzniklé po Kristu a apoštolech.“ Na jiném pak „Veškerou silou se spoléháme na Ducha Svatého v rozsuzování. Bereme vážně jeho varování.“ Promiňte, ale zatím se mi to jeví tak, že si protiřečíte. Pokud berete vážně Ducha svatého a to by jste opravdu měli, nemůžete beztrestně vyškrtnout a popřít veškeré jeho působení v průběhu posledních 2000 let. Nebo si snad nemyslíte, že jste první od dob Kristových, kteří jsou Duchem svatým oslovení a vedení? Předem děkuji za objasnění.
Církev
(Deepblue, 7. 2. 2010 14:14)Pokud se řekne "církev", téměř všem křesťanům i nekřesťanům vytane podoba římského papežského systému, který je tak obrovským monstrem, že za tím jistě musí stát něco "vyššího". Naproti tomu biblická společenství, která svoji činnost zakládají pouze právě na Bibli a hledjí svůj výraz, může opticky působit titěrně a amatérsky, jako nějaký hokuspokus. Přitom je třeba si uvědomit, že množství /lidí/neznamená větší množství pravdy. A i sebemenší biblické společenství může kráčet cele v Duchu Svatém.
Opozice kvůli...
(exxe, 1. 1. 2010 15:03)I křesťané se vůči nám často staví do opozice. Mají pocit, že musí negativně rozsuzovat... ale, vždy narazíme na to, že to tvrdí jen a jen proto, aby nemuseli měnit své myšlení a podřídit se slovu Písma. Odvolávají se na to, že už je všechno zařízené, že Bůh si všechno už zařídí jak potřebuje. Je to od nich rouhání a popírání funkce církve.
Otázka pro "duch svatý"
(Deepblue, 31. 12. 2009 10:37)A mohl by jsi zde velmi konkrétně nastínit PROČ Praetorian NENÍ pod vedením Ducha Svatého, PROČ černá strana má z Praetorianu určitě radost, a CO není Praetorian zatím schopen pochopit? Děkuju za odpověď.
Hezky česky
(Mikael, 29. 12. 2009 19:40)
"Stanovy církve, jakou by jsme chtěli mít"... :-0 ???
Tak takhle ne, můj milý! :-)
Prohřešuješ se proti pravidlům českého jazyka. Správně je to "jakou bychom chtěli mít".
Co jsi měl z češtiny? :-)
Odkaz:
http://www.cestina.cz/pravopis.html
Skvostné
(P. V., 21. 12. 2009 18:55)
Se vším souhlasím, Ježíše naz. mám rád a Hospodinu děkuji za všechny co mu slouží jako Vy.
pvvorisek@centrum.cz
duch svatý
(stýv, 13. 12. 2009 22:32)milý člověče ...až budeš pod vedením Ducha svatého pochopíš ...že to co děláš je medvědí služba ... Černé strana z tebe má určitě radost ...zatím to nejsi schopen pochopit .Pod lampou bývá nejvíce tma ..
Nesprávné závěry budou časté
(exxe, 29. 3. 2010 17:11)